Tapahtuma

Kesämessut 4. ja 5. kesäkuuta 2019

Kesäkuussa 4. ja 5. päivä järjestetään alle kouluikäisille ja heidän perheidensä kanssa työskenteleville ja toimiville yhteiset kesämessut.

Lohjan kasvatus ja opetus Anttilan koulu, Kirkkokatu 6, 08100 Lohja
04.06.2019 05.06.2019

Kesämessuille ilmoittautuminen alkaa ma 20.5.
Ilmoittautuminen ei vaadi kirjautumista. Kun ilmoittautuminen on onnistunut, saat vahvistuksen sähköpostiisi.
Vahvistuslinkin kautta pääset tarvittaessa muokkaamaan ilmoittautumistasi. Merkkaathan itsellesi ylös työpajat, joihin ilmoittauduit.
Ole tarkkana, että ilmoittaudut oikean päivän kohdalle!
Ständeille ei tarvitse ilmoittautua.
Muistathan ilmoittautua tapahtumaan myös Populuksen kautta.

Kesämessujen ohjelma:

Aamupäivä kuluu yhteisen luennon merkeissä, iltapäivällä on työpajojen vuoro.
Työpajojen sijaan voi ilmoittautua myös klo 13.00 alkavalle luennolle, joka korvaa työpajat.

Perhepäivähoitajille on suunniteltu omat työpajat heidän työnsä erityispiirteiden vuoksi.

Alueella on pajojen lisäksi ständejä, joihin kannattaa tutustua päivän aikana. Myös kirjastoauto Saima sekä Nuori Lohja-bussi ovat paikalla koulun edustalla.

Ruokailulle on varattu aikaa klo 11.30-13.00.
Messualueella on myös Fazer Amican ylläpitämä kahvila, josta on mahdollista ostaa pientä syötävää ja juotavaa. Aamu- ja päiväkahvi ovat omakustanteisia.
Omien eväiden lämmittäminen onnistuu opettajanhuonessa.

Messupäivien (ti 4.6 ja ke 5.6) tarkka ohjelma löytyy täältä: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HUpfwh-5uVGYB0yDBdBGDn7X7v5bKJoQkVZ3HPDLFHs/edit?usp=sharing

Antoisia messupäiviä kaikille!

Järjestäjän yhteyshenkilö

Oili Lehtonen oili.lehtonen@lohja.fi 044 374 0487

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat

04.06.2019 05.06.2019