Ständi ulkona: Lohjan kirjastoauto Saima

Saima palvelee päiväkoteja, perhepäivähoitajia ja esikouluryhmiä, joiden lähellä ei ole kiinteää kirjastoa. Kirjastoauton kokoelmasta suuri osa on alakouluikäisille lapsille.

Kirjastoauto esittelee messuilla varhaiskasvatuksen eri oppimiskokonaisuuksiin liittyvää aineistoa, lastenkirjallisuuden uutuuksia sekä uudempaa ammattikirjallisuutta varhaiskasvatuksen ammattilaisille, jaossa on myös kirjalistoja. Neuvomme Finna-verkkokirjaston käytössä (esim. tiedonhaku ja varaukset), miten hankkia lastenkirjallisuutta eri kielillä, ja esim. yhteisökortin hankinnassa ja käytössä. Kerromme Lukki-kirjastojen Satudiplomista, sekä Lohjan kirjaston, varhaiskasvatuksen ja koulun yhteistyösuunnitelmasta. Voit myös ehdottaa kirjastoautolle uutta pysäkkiä lähialueellasi. Vapaa pääsy 12.00 - 15.00.

04.06.2019
  • 12:00 – 15:00 Ulkona