Tapahtuma

Tempauspäivä

Lauantaina 21.4.2018 on klo 8/9-12/13 on erilainen koulupäivä. Tempauspäivässä markkinatunnelma kohtaa oppilaiden ja harrastusyhteisöjen pajat.

Saunalahden koulu Saunalahden koulu
21.04.2018

esi.-5.-luokan oppilaat ja vanhemmat: Voitte tutkia täällä, mitä kaikkea Tempauspäivän aikana koulussamme tapahtuu. Olette tervetulleita vierailemaan nonstop- pajoissa sekä niissä pajoissa, joihin yläkoulun oppilaat täällä ilmoittautuvat töihin.

6.- luokkien oppilaat: Voitte tutkia täällä, mitä kaikkea Tempauspäivän aikana koulussamme tapahtuu. Voit kierrellä muilla pajoilla oman vapaavuorosi aikana.

7.-8.-luokkien oppilaat:
a. Jos sinulla on oma paja, sinun ei tarvitse erikseen ilmoittautua täällä mihinkään, vaan olet vastuussa oman pajasi valmistelusta, hoidosta ja siivouksesta. Voit sopia vapaa-aikasi oman paja-ryhmäsi kanssa.

b. Jos sinulla ei ole omaa pajaa päivän aikana, ilmoittaudu täällä kahteen työvuoroon pajoihin ja yhteen vapaavuoroon! (Osa voi valita myös perjantain järjestelyvuoron)

HUOM! TYÖVUOROIHIN ILMOITTAUTUVAT VAIN 7.-8.-LUOKKIEN OPPILAAT!

Aikataulu:
Perjantai:
valmisteluvuorot klo 14-15 ja klo 15-16

Lauantai:
Klo 8 -9 Valmistelua (yläkoululla yhteinen aloitus kotiluokasta klo 8.00)
Klo 9.00 Yhteinen aloitus kotiluokissa
9.15 Pajat käynnistyvät
Päivän aikana on eväsruokailu
Pajat päättyvät klo 12, jonka jälkeen on siivous
Päivä päättyy klo 13

Järjestäjän yhteyshenkilö

Risto Lauri ja Heikki Korhonen

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat 21.04.2018