Tapahtuma

Luonto-, kulttuuri- ja elämyspajapäivä

Nuoriso- ja vapaa-ajan ohjauksen näyttötutkinto-opiskelijat pitävät ohjauksen menetelmien pajoja muille opiston opiskelijoille. Mukana Lohjan kaupungin nuorisotoimi, Hope, Kanske.

Kanneljärven Opisto Kanneljärven Opisto
11.10.2017

Tarjolla on mm. luonto- ja elämystoiminnan sekä kulttuurisia pajoja opiskelijoiden pitäminä. Lohjan kaupungin nuorisotoimi tuo tarjolle kiinnostavat ammatilliset pajat, lisäksi mukana on Hope, Kanske (Kansalaistoiminnan keskus Lohja).

Ohjeistusta pajanpitäjille (tarkennukset vastaavilta opettajilta):
- Tee houkutteleva ja pajasi sisältöä avaava selkeä kuvaus pajaehdotukseesi, laita myös kuva.
- Suunnittele pajasi siten, että pystyt muina aikoina (kuin omaa pajasi pitäessäsi) itse osallistumaan muiden pajoihin (järjestelyt ja materiaalit helposti mukaan).
- Nuva-näyttötutkinto-opiskelijoiden pitää tehdä tarjolle yksi (1) paja yksin tai yhdessä parin kanssa.

Laita pajaehdotuksesi tekstiosan loppuun otsakkeella JÄRJESTÄJILLE (nämä poistetaan esittelytekstistäsi - näkyvät järjestjän antamaassa aikatauluista ja tilamerkinnösitä):
- Tilatarpeesi.
- Kerro pajan pituus 30 min vai 70 min ja kirjaa se ehdotukseesi.
- Kerro montako kertaa pajaasi haluat päivän aikana pitää.
- Pajaehdotukseen kaikkien tekijöiden nimet!!!!

Järjestäjän yhteyshenkilö

Merja Leinonen merja.leinonen@kannelopisto.fi +358 44 357 8128

Palaute

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat 11.10.2017