Tapahtuma

28.helmikuuta

Porolahden peruskoulu Porolahden peruskoulu
28.02.2024

Porolahden peruskoulun opettajien pedagoginen kahvila järjestetään keskiviikkona YS-ajalla klo 14.30-16.00.

Mistä on kyse?
Pedagogisen kahvilan ajatuksena on opetushenkilöstön tilaisuus kokoontua keskustelemaan työstään ja sen sisällöistä. Samalla on mahdollisuus jakaa omaa osaamistaan.

Miksi?
Pedagogisen kahvilan tarkoituksena on luoda rakentava, positiivinen ja demokraattinen tila, jossa voidaan puhua vapaasti yhteisistä asioista.

Opettajan rooli?
Poriksen pedagoginen kahvilan toteutetaan pajoina, joissa eri aiheiden alustajina toimivat omat kollegat. Pajojen tarkoituksena on jakaa osaamista ja oppia uutta.

Mitä teet?
Ilmoittaudu kahteen eri pajaan popkoulu.fi 16.2.2024 mennessä. Tilaisuuden löydät nimellä Porolahden peruskoulu pedagoginen kahvila.

Järjestäjän yhteyshenkilö

Ina Nieminen ina-sofia.nieminen@edu.hel.fi

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat 28.02.2024