Tapahtuma

Kajaanin Lyseon kevätliikuntapäivä 1.3.2024

Kevätliikuntapäivän aktiviteetit järjestetään sekä ulkona että sisällä.

Kajaanin lyseo Kajaani
01.03.2024

Kevätliikuntapäivän aktiviteetit järjestetään sekä ulkona että sisällä. Koulupäivä alkaa kaikilla lukujärjestyksen mukaisesti ja päättyy klo 13.00. Liikuntapäivän aktiviteetit klo 9.00-13.00 välisenä aikana.

Valitse yksi osapäivän paja aamupäivälle ja yksi iltapäivälle (huom. pajat eivät saa olla samat!). Pöllyvaaran hiihtoretki ja säbäturnaus ovat koko päivän pajoja, joten niihin osallistuvat tekevät vain yhden valinnan.

HUOM! Laita ilmoittautumiseen sähköpostiosoite, jota käytät aktiivisesti. Vahvistus ilmoittautumisesta tulee ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Tarvittaessa oppilaille järjestetään liikuntapäivän päättymisen jälkeen ohjattua toimintaa koululla klo 13-15 välisenä aikana oppilaan oman lukujärjestyksen mukaisesti.

MIKÄLI sinulla on terveydellinen syy, minkä vuoksi et voi osallistua aktiviteetteihin, ole mahdollisimman pian yhteydessä luokanvalvojaasi. Koululle järjestetään oppilaille toimintaa, mikäli oppilas ei voi osallistua liikunnallisiin aktiviteetteihin.

Järjestäjän yhteyshenkilö

Janne Juntunen janne.juntunen@edukajaani.fi

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat 01.03.2024