Hoppa till huvudinnehåll
Händelse

Saimaanportin yhtenäiskoulun tiimeihin ilmoittautuminen

Tämän tapahtumailmoituksen kautta voit ilmoittautua Saimaanportin yhtenäiskoulun tiimeihin. Nyt voit myös tehdä toisen valinnan. Jos ilmoittauduit jo aiemmin, se tieto on tallessa.

Saimaanportin yhtenäiskoulu Saimaanportin yhtenäiskoulu
11.08.2022

Jokainen Saimaanportin yhtenäiskoulun henkilökunnan jäsen kuuluu vähintään kahteen tiimiin. Ensimmäinen tiimi on oman perustehtävän mukainen tiimi, joka kiinnittyy siihen soluun, jossa hän työskentelee. Näitä tiimejä ovat 1-3 luokkien solutiimi, 4-5 luokkien solutiimi, 6-7 luokkien solutiimi, 8-9 luokkien solutiimi, koulunkäynnin ohjaajien tiimi, erityisopettajien tiimi ja aineryhmätiimit. Näihin tiimeihin ei tarvitse tässä vaiheessa ilmoittautua kuten ei tuki-tiimiinkään.

Tämä lisäksi jokainen työntekijä kuuluu myös toiseen tiimiin, joihin ilmoittaudutaan tämän sovelluksen kautta. Jotta ryhmistä saadaan tasapainoiset, jokainen ilmoittautuu kahteen itseään kiinnostavaan tiimiin. Jos olet tällä hetkellä määräaikaisessa tehtävässä, voit itse päättää, haluatko ilmoittautua tiimeihin. Rehtorit katsovat kokonaisuuden kevään aikana ja tiimien kokoonpanot julkaistaan 4.6.2022 mennessä.

Tiimit aloittavat työnsä ensi lukuvuoden aikana siinä laajuudessa kuin katsotaan tarpeelliseksi. Tiimien toimintakausi on vähintään yhden lukuvuoden ja tiimien kokoonpanoa täydennetään joustavasti tarpeen mukaan.

Ohjausryhmä

PopUp-evenemanget har avslutats. Tack till alla deltagare!