Kehon ja Mielen Kutsut

Kehon
ja Mielen Kutsut -
Sukellus tietoiseen, hyväksyvään ja läsnäolevaan “oman voinnin kuplaan”

Voitko kuvitella, että olet omassa kuplassasi ilman odotuksia ja vaatimuksia siitä, miten tulisi olla? Voitko vain olla ja heittäytyä vahvaan läsnäolemisen tilaan sekä hyväksyä juuri se, mikä on sinulle tällä hetkellä totta. Sallitko itsellesi olla läsnä Sinua itseäsi varten?

Ohjatun hetken tarkoituksena on tuumailla tietoisesti, lempeällä ja hyväksyvällä tavalla, kokonaista itseäsi, siinä ajassa ja tilassa, mikä sinulla on käytössäsi.

Keskitymme yksinkertaisiin hengitys-, mielikuva- ja liikeharjoituksiin. Harjoitukset ja niiden vaikutukset saat kokea juuri siten kuin koet.

Haastan sinua keskittymään vain itseesi - omaan tekemiseesi - omalla tavallasi, omassa hiljaisuuden kuplassasi.

Varaathan mukaasi: villasukat, mukavat/joustavat
ja lämpimät vaatteet sekä viltin, jonka alle on ihana kääriytyä. Jos koet tarpeelliseksi, matala tyyny voi olla hyväksi pään alle. Alustat saamme koululta käyttöömme, voit toki tuoda mukanasi myös omasi.

Jos
Kutsut kolkuttelevat ovellasi -