Tunnetaitoja yläkoululaisille

Pajassa keskustellaan ja jaetaan ideoita tunnetaitojen opettamisesta yläkoulussa. Esittelemme Jakomäen käytäntöjä tunnetaitojen opettamisessa.

Pajassa keskustellaan ja jaetaan ideoita tunnetaitojen opettamisesta yläkoulussa. Esittelemme Jakomäen käytäntöjä (kouluvalmentaja tunnetaitotunneilla, tv-sarjoihin perustuva tunnetaitomateriaali). Pääset tutustumaan 7. ja 8. luokkien oppilaille tehtyä tv-sarjoihin Klassen ja Sekasin perustuvaan tunnetaitomateriaaliin. Saat pajasta mukaan valmista ohjelmaa useammalle oppitunnille. Näiden välineiden avulla pystyt vetämään lyhyellä valmistelulla tunnetaitotunteja. Tervetuloa innostumaan tunnetaidoista!
Paikka: Jakomäen peruskoulu, yläkoulurakennus, Somerikkopolku 6, luokka 22 . Paja alkaa kahvilla koulun ruokalassa klo 14.00 ja varsinainen paja pidetään klo 14.30-16.00.
Vetäjät: Kouluvalmentaja Santeri Kanula, erityisopettaja Kaisa Heinlahti

25.03.2020