Hoppa till huvudinnehåll
Verkstad

AR (lisätty todellisuus)-paja

Beskrivning

Tiedätkö, mitä on lisätty todellisuus? Oletko miettinyt, miten voisit saada oppilaat mukaan opetusmateriaalin tekemiseen? Näihin kysymyksiin saat vastauksia AR-pajasta.
Helsingin peruskouluilla on mahdollisuus saada käyttöönsä Arilyn manager-palvelu, jonka avulla oppilaat voivat itse tuottaa lisättyä todellisuutta. Pajassa kokeillaan perustasolla, kuinka lisättyä todellisuutta voidaan käyttää 1.-6. luokilla apuna ja lisänä opetuksessa. Mukaan tarvitset oman läppärin, tiedostona ja tulosteena selkeän valokuvan sekä pätkän videota (muutaman sekunnin pätkä riittää).
Paja pidetään Jakomäen peruskoulussa, Somerikkopolku 6. Toisessa kerroksessa luokassa 23. Klo 14 tarjotaan kahvia ja paja alkaa n. 14.30 kahvien jälkeen.

Anmälan till verkstad

25.03.2020