Monikielisyys voimavarana

Kielitietoisesta opettamisesta hyötyvät kaikki oppilaat! Kielen oppimista ja sisältöjen oppimista ei voi erottaa toisistaan, joten jokainen opettaja on myös suomen kielen opettaja. Työpajassa saat käytännön ideoita kielitietoiseen opettamiseen sekä monikielisen oppijan tukemiseen. Lisäksi pohdimme myös koulun normeja ja normikriittisyyttä. Pajan vetävät Kasvatuksen ja koulutuksen toimialan asiantuntijaopettajat Lotta Karlsson ja Maisa Akkola Kieli, vuorovaikutus ja ajattelun taidot -tiimistä.

Paja pidetään Jakomäen peruskoulussa (Somerikkopolku 6, kuvataideluokka 1. kerros) klo 14.30-16.00. Ennen pajan alkua tarjotaan kahvia ruokalassa klo 14.00-14.30.

25.03.2020
  • 14:30 – 16:00 Jakomäen peruskoulu