12. Luontopolku (ja pulkkamäki)

Kävellään yhdessä lenkki raikkaasta talvisäästä nauttien.

Torstaina 20.2. koulu alkaa klo 8:15 kotiluokassa.

Pulkkamäkeen lähtö tapahtuu klo 8:45 alkaen kasien ulko-oven luota. Käy tällöin ilmoittautumassa pajan vastuuopettajille. Kun koko joukko on kasassa, lähdetään yhdessä kävelemään hiihtomaahan metsäpolkuja pitkin. Reittiohjeet saat ennen lähtöä. HUOM: HIIHTOLADULLA EI SAA KÄVELLÄ!!! Kuljetaan ryhmissä jotta kukaan ei eksy.

Käy heti Hiihtomaahan saapuessasi ilmoittautumassa opettajalle nuotiopaikalla. Hiihtomaasta saa poistua vastuuopettajien ilmoittamaan aikaan kunhan on ensin ilmoittautunut lähteväksi. Koululla on sitten viimeinen ilmoittautuminen jollekin tämän pajan opettajalle noin klo 12 ruokalassa. Koulu päättyy klo 12:15.

OTA MUKAASI KUNNON TALVIVARUSTEET: PIPO, HANSKAT, TOPPAVAATTEET ja MIELELLÄÄN VARRELLISET KENGÄT.

Koululta on tulossa hiihtomaahan muutamia pulkkia ja liukureita. Mikäli haluat, ota omat pulkkamäkivarusteet mukaasi.

Mukaan kannattaa ottaa myös JUOTAVAA (lämmintä) ja JOTAIN SYÖTÄVÄÄ. Grillikatokseen laitetaan tulet, joten ota omat grillimakkarat mikäli haluat grillata. Muista kuitenkin ettei roskia heitellä ympäriinsä vaan roskat reippaasti roskikseen.

Pajanpitäjä (näytetään vain ylläpitäjälle)
Puusaari et al.
katja.sjoblom-korhonen@jkl.fi