3. Ulkoillaan koirien kanssa

Ulkoillaan koirien kanssa. Voit ottaa oman koiran talviliikuntapäivään tai tulla muuten vain nauttimaan koiraseurasta.

Kävelylenkin jälkeen istumme hetken laavulla ja palaamme yhdentoista maissa koululle. Koululla Koirakeskus Haukkuvaaran kouluttaja tulee kertomaan mitä kaikkea voi harrastaa koiran kanssa ja pitää meille pienen koulutustuokion.

Kokoonnumme aamulla luokanohjaajantunnin jälkeen klo 8.45 teknisen työn luokkaan. Ota ulkovarusteet jo valmiiksi mukaan.

Ota koirasi mukaan, jos se pärjää muiden koirien ja ihmisjoukon kanssa. Huomioi myös sää koiran kanssa ja myös omassa pukeutumisessa. Kävelemme luonnossa pikkupoluilla, joten ota pitkävartiset kengät mukaan.

Koiran voit tuoda koululle joko heti aamusta (teknisen työn luokkaan koiraparkkiin, tule takaovista klo 8.00-8.15.) tai heti kun lähdemme reissuun. Koiraparkissa koirat kytketään hihnasta pöytiin, jotta ne ei pääse toistensa luo ja ope on valvomassa koiria.

Varustaudu vähintään vesipullolla ja kupilla. Itsellesi voit ottaa eväitä, esim. makkaraa laavulla paistettavaksi.

Koirasi on omalla vastuullasi päivän ajan. Pidäthän koirasi kytkettynä hihnassa sisätiloissa, kadulla ja jos ylitämme latuja ym.

KOIRAA EI SAA VIEDÄ MUIHIN KOULUN SISÄTILOIHIN!

Ruokailu alkaa klo 11.45, jonka ajan koira voi olla teknisen työn luokassa opettajien valvonnassa.

Lisätietoja pajasta Helenalta, Liisalta, Wilhelmiinalta...

20.02.2020
  • 08:45 – 11:45 Kokoontuminen: teknisen työn luokka