Hoppa till huvudinnehåll
Händelse

Laajavuoren ulkoilupäivä ke 29.1.

Vietämme ulkoilullista liikuntapäivää Laajavuoren alueella keskiviikkona 29.1.2020. Ohjelmassa on mahdollisuus sekä maksullisiin että maksuttomiin vaihtoehtoihin.

Laukaan lukio Jyväskylä, Laajavuori
29.01.2020

Beskrivning

Vietämme ulkoilullista liikuntapäivää Laajavuoren alueella keskiviikkona 29.1.2020. Opiskelijakunta on tukenut toimintaa kustantamalla kaikille maksuttoman bussikyydin Laukaasta Laajavuoreen ja takaisin. Laajavuoressa on mahdollisuus sekä maksullisiin että maksuttomiin vaihtoehtoihin. Kaikkien opiskelijoiden tulee ilmoittautua pajoihin (vähintään yksi paja ja ruokailu). Mikäli valitset lyhytkestoisia pajoja, tulee sinun valita niitä useampi, jotta päiväsi on monipuolinen.

Koulupäivä alkaa koululla klo 8.10 salissa yhteisellä ohjelmalla. Tämän jälkeen jokainen käy hakemassa eväät ruokalasta. Bussit lähtevät koululta klo 9.00 ja paluukyyti Laajavuoresta lähtee klo 14.00. Koulupäivä päättyy klo 14 Laajavuoreen eli halutessaan voi jäädä sinne ja palata omia aikojaan takaisin Laukaaseen.

Siru Kallio siru.kallio@laukaa.fi

PopUp-evenemanget har avslutats. Tack till alla deltagare!

Verkstäder 29.01.2020