DragonBox koulu - Herätä matematiikka eloon

DragonBox Koulu tarjoaa uuden, monipuolisen, osallistavan ja vuorovaikutteisen oppimisympäristön matematiikan opetukseen. Tarinankerronnan, leikin, tutkimisen ja yhdessä toimimisen kautta oppilaat innostuvat ja pitävät hauskaa ja samalla oppivat matematiikkaa.
Saadaksemme lapset kiinnostumaan ja innostumaan, heittäytymään ja olemaan osallisia oppimisessaan, tulee meidän tarjota uskottavia vaihtoehtoja lasten arjessa jo olemassa oleville peli- ja viihdemaailmoille.
Dragonbox Koulu innostaa ja osallistaa oppilasta esittämällä matematiikan konkreettisessa, pelattavassa ja erittäin laadukkaassa visuaalisessa muodossa ja tarinankerronnassa.

Tervetuloa kokeilemaan digitaalista materiaalia ja hypistelemään oppikirjoja!

29.10.2019
  • 17:00 – 17:45 Luokkatila 2, yläkerta