Tapahtuma

Alakoulun liikuntapäivä

Tiistaina 10.9. järjestetään Armfeltin koululla liikuntapäivä, johon kaikki alakoulun oppilaat osallistuvat.

Armfeltin yhtenäiskoulu Halikko
10.09.2019

Liikuntapäivänä 10.9. koulu alkaa kaikilla klo 8.45 ja päättyy klo 14.00.
Toiminta järjestetään erilaisina pajoina. Jokaisesta pajasta on lyhyt esittely, jossa kerrotaan olennainen tieto (alkamis- ja päättymisaika, mahdollinen varustus sekä pieni omavastuu ym.). Aamupäivän pajat ovat klo 9.00-11.00 ja iltapäivän pajat klo 12.00-14.00.

Jokainen 3. 4. ja 6. luokkalainen valitsee aamu- ja iltapäiväpajan, yhden kumpaakin.
HUOM! Viidesluokkalaiset suorittavat samana päivänä MOVE-testit ja valitsevat vain toisen pajoista. 5a ja c luokkalaiset valitsevat yhden aamupäiväpajan ja 5b luokkalaiset yhden iltapäiväpajan.

Osa pajoista on koko päivän kestäviä, jolloin oppilas valitsee vain yhden pajan. Kesto mainitaan esittelyssä.

Osa pajoista on puolen päivän pituisia pajoja, jolloin oppilas valitsee aamupäiväksi yhden ja iltapäiväksi toisen pajan.

Järjestäjän yhteyshenkilö

Niina Halminen niina.halminen@salo.fi 0505663074

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat 10.09.2019