Tapahtuma

Yläkoulun liikuntapäivä

Keskiviikkona 11.9. järjestetään Armfeltin koulussa liikuntapäivä, johon kaikki yläkoulun oppilaat osallistuvat.

Armfeltin yhtenäiskoulu Halikko
11.09.2019

Jokainen oppilas valitsee itselleen liikuntapäiväksi toimintaa sekä aamupäiväksi että iltapäiväksi.

HUOM!!!
Kahdeksasluokkalaisista 8ABCD suorittavat MOVE! -mittaukset aamupäivällä, joten ilmoittaudutte VAIN iltapäivän toimintaan.

8EFGHJK suorittavat MOVE! -mittaukset iltapäivällä, joten ilmoittaudutte VAIN aamupäivän toimintaan!

Toiminta järjestetään erilaisina pajoina. Jokaisesta pajasta on lyhyt esittely, jossa kerrotaan olennainen tieto (alkamis- ja päättymisaika, mahdollinen varustus sekä maksu ym.).

Osa pajoista on koko päivän kestäviä , jolloin oppilas valitsee vain yhden pajan. Kesto mainitaan esittelyssä.

Osa pajoista on puolen päivän pituisia pajoja, jolloin oppilas valitsee aamupäiväksi yhden ja iltapäiväksi toisen pajan.

Järjestäjän yhteyshenkilö

Juhani Metsäpelto, Antti Vehmas antti.vehmas@edu.salo.fi 0447784039

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat 11.09.2019