Tapahtuma

Harrastelauantai 31.8.

Valtakunnallinen harrasteviikko (vko 35) huomioidaan koulullamme lauantaina on 31.8.. Oppilaat pääsevät tuolloin valitsemaan itselleen tekemistä laajasta valikoimasta.

Kiiminkipuiston koulu Jokirannan koulu, Kiimingin ulkoilualueet ja lähikoulujen tilat
31.08.2019

Lauantaina 31.8. Jokirannan koulun oppilailla on koulua klo 9-13. Koulukuljetukset on järjestetty normaalisti tuon aikataulun mukaan. Opetusta Hiukkavaarassa ei kyseisenä päivänä ole vaan toiminta tapahtuu Kiimingin alueella.
Oppilaat ilmoittautuvat Pop Up koulu-ilmoittautumislinkin kautta kahteen valitsemaansa harrasteeseen, ensimmäiseen klo 9.10-10.40 ja toiseen 11.20-12.50. Ilmoittautuminen aukeaa maanantaina 26.8. klo 6.00. Mikäli oppilaan ensisijaisesti haluamassa harrasteessa ei ole enää tilaa, valitsee hän itselleen jonkin jäljelläolevista vaihtoehdoista. Samaa harrastetta ei saa valita kahteen kertaan!
Oppilaat saapuvat aamun ensimmäiseen harrasteeseen suoraan sinne, missä kyseinen toiminta tapahtuu! Aamun harrasteessa valvojina toimivat opettajat jakavat harrasteen päätyttyä oppilaille eväspussit. Eväiden syönnin jälkeen oppilaat siirtyvät toiseen valitsemaansa harrasteeseen siten, että toiminta siellä pääsee alkamaan aikataulun mukaisesti klo 11.20.
Harrastelauantai toteutetaan yhteistyössä paikallisten urheiluseurojen ja järjestöjen kanssa.

Järjestäjän yhteyshenkilö

Pasi Rajakangas pasi.rajakangas@eduouka.fi 0505718170

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat 31.08.2019