Musiikin työkalupakki musiikkia opettavan opettajan arkityöhön.

Anna Helin, luokanopettaja: Iltapäivän aikana käydään läpi yhteismusisointia, jotka voi suoraan soveltaa koulun musiikintunteihin ja eri luokka-asteille.

Eri luokkatasoille soveltuvat laulut opetellaan yhdessä ja niihin harjoitellaan helpot ja luokkakäyttöön soveltuvat yhteissoittomallit. Soittimina laatat, ukulele, kontra-/sähköbasso, kitara, rummut/lyömäsoittimet, kosketinsoittimet, nokkahuilu. Käydään läpi työn ohessa musiikkiteknologiaa liittyen musisointiin ja työstettäviin kappaleisiin. Matalan kynnyksen menetelmillä ja helposti mukavaa ja kivalta kuulostavaa materiaalia vaikka koulun juhliin ja samoilla ideoilla voi toteuttaa aina uusia kappaleita, kun haluaa tehdä soittotuokion tai esityksen. Tarjolla työkalupakki opettajan arkeen.

26.09.2019
  • 15:00 – 18:00 Riihenmäen koulu, Mäntsälä, musiikkiluokka