Peda.net - perusteet

Sari Auramo, luokanopettaja: Koulutuksessa tutustutaan Peda.netin tarjontaan ja miten sitä voi hyödyntää omassa opetuksessa.

Peda.nettiin voi helposti linkittää sivuja, upottaa videoita, tallentaa tiedostoja, tehdä tehtäviä oppilaille jne.
Olisi hyvä, jos voisit etukäteen luoda itsellesi tunnukset. Se onnistuu täällä: https://peda.net/:register
Jos tiedät, kuka on koulusi pääkäyttäjä Peda.netissa, voit pyytää häntä luomaan sinulle tai luokallesi sivun ja liittämään itsesi sen ylläpitäjäksi. Näin pääset koulutuksessa muokkaamaan jo oikeaa sivua. Tämä ei ole kuitenkaan välttämätöntä osallistumista ajatellen.
Tervetuloa oppimaan Peda.netin käyttöä.
Kouluttajana on luokanopettaja Sari Auramo, joka on käyttänyt Peda.nettia opetuksessa vuodesta 2003 alkaen.
Koulutus sopii kaikille peruskoulun opettajille. Esimerkit ovat alakoulun puolelta.

12.09.2019
  • 15:00 – 18:00 Riihenmäen koulu, Mäntsälä, uusi puoli, Reuhurinne-luokka 2 krs