Näkökulmia yhteisopetukseen ala- ja yläkoulussa

Erityisopettaja Juha Kontinen, Jyväskylä: Tutkimustietoa ja käytännön esimerkkejä erilaisista perusopetuksen yhteisopetusmalleista alakoulusta yläkouluun.

Koulutuksessa perehdytään yhteisopettajuuteen, sen teoriaan ja työtapoihin. Koulutuksessa hyödynnetään tutkimustietoa, käytännön kokemuksia ja esimerkkejä erilaisista perusopetuksen yhteisopetusmalleista alakoulusta yläkouluun. Koulutuksessa otetaan katsaus yhteisopetuksen tehokkaaseen suunnitteluun.
Kouluttajana toimii erityisluokanopettaja Juha Kontinen Jyväskylästä. Kontinen tekee koulutustyötä oman erityisopettajan työnsä ohella. Kokoaikaista yhteisopetusta hän tehnyt yhdessä luokanopettajien kanssa syksystä 2013. Kontinen on ollut mukana kirjoittamassa NMI:n julkaisemaa opasta: Tavoitteena yhteisopettajuus (2017).

10.10.2019
  • 15:00 – 18:00 Kellokosken koulu, Tuusula