Tapahtuma

Tekemistä ja toimintaa kesäloman kynnyksellä

Tarjolla on erilaisia pajoja ja kivaa tekemistä viimeisen kouluviikon alkupäiville. Voit valita kiinnostuksesi mukaan erityyppisiä aktiviteetteja.

Riihikallion koulu Riihikallion koulu ja sen ympäristö
29.05.2019 28.05.2019 27.05.2019

Nyt on tarjolla kivaa tekemistä viimeiselle kouluviikolle, sinä Rihan 6.-8.-luokkalainen! Ajatuksena on, että sinulla on ilmoittautumisesi jälkeen ohjelmassa yhteensä kuusi erilaista pajaa maanantaista keskiviikkoon 27.-29.5.! Pakollisia pajoja kaikille ovat 27.5. maanantain aamupäivän pesispelit sekä 9.lk:n tanssit 29.5. keskiviikkoaamupäivänä.

Muutamia poikkeuksia on, jotka vaikuttavat mahdollisesti ilmoittautumiseesi. Ole tarkkana, että ilmoittaudut nimenomaan sinulle tarkoitettuihin pajoihin.

6.-luokkalaisille on määrätty yksi pakollinen paja yhdelle aamu- tai iltapäivälle - ope kertoo tästä; ota tämä huomioon ilmoittautuessasi pajoihin. Maanantain iltapäivän paja on 6B-luokalle, tiistain aamupäivän paja 6C-luokalle ja tiistai-iltapäivän paja 6A-luokalle.

Lisäksi pajaohjelmassa pyörii lisäksi kaksi pajaa, johon on ennalta määrätyt osallistujat: ysien tanssien orkesteri (maanantaina koko päivän ja keskiviikkona aamupäivällä - vastuuhenkilönä Leea Antila) sekä juhlalounaan tarjoilijat (tiistai-iltapäivä ja keskiviikko koko päivän - vastuuhenkilönä Satu Munukka). Näihin osallistuvat eivät voi valita muita pajoja yllämainittuina aikoina.

Järjestäjän yhteyshenkilö

Katariina Pekuri katariina.pekuri@tuusula.fi

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat

27.05.2019 28.05.2019 29.05.2019