Hoppa till huvudinnehåll
Händelse

Yrittäjyyspajapäivä

Outokumpulaiset yritykset ja yrittäjyys tutuksi! Ilmoittaudu kolmeen haluamaasi pajaan niin, että iltapäiväksi on kolme eri pajaa.

Kummun koulu Kummun koulu
27.05.2019

Beskrivning

Pajapäivässä opit uutta yrittämisestä, yritteliäisyydestä ja Outokummun yrityksistä. Pajat ovat toiminnallisia, joten opit niissä työelämässä ja oman elämän hallinnassa tarvittavia tietoja ja taitoja. Tapahtuma on tarkoitettu Kummun koulun 8.-9.luokkalaisille.

Ilmoittautuminen alkaa maanantaina 20.5. kello 9.35 (1.välitunti) ja päättyy keskiviikkona 22.5. kello 15. Ilmoittaudu kolmeen eri pajaan iltapäiväksi. Nopeimmat syövät hitaat, eli kannattaa olla ajoissa valitsemassa mieleisintä pajaansa. Linkki ilmoittautumiseen lähetetään Wilmassa.

Laita itsellesi muistiin pajojen järjestys ja nimi. Liiku pajojen välillä omatoimisesti. Siirry pajan jälkeen heti seuraavaan valmiiksi odottamaan pajan alkua. Jos olet unohtanut pajasi, käy kysymässä siitä luokanvalvojaltasi. Voit myös käydä linkin kautta katsomassa omia ilmoittautumisiasi uudelleen. Opettajalle ilmoittautuneet näkyvät luokittain popupkoulu-ohjelmassa.

Salla Remes-Ylönen salla.remes-ylonen@edu.outokummunkaupunki.fi 0447559205

PopUp-evenemanget har avslutats. Tack till alla deltagare!

Verkstäder 27.05.2019