Tapahtuma

Arabian peruskoulun PopUp-päivä 30.4.2019

Tiistaina 30.4.2019 klo 9.00-13.15 järjestetään Arabian peruskoulussa perinteinen Pop Up -koulupäivä.

Arabian peruskoulu Arabian peruskoulu
30.04.2019

Opettajana voi toimia kuka tahansa, joka haluaa jakaa koulumme oppilaille osaamistaan; esimerkiksi oppilas, äiti, isä, isovanhempi tai kummi. Pajan voi pitää myös yhdessä lapsen kanssa. Opetus voi olla tiedettä, taidetta, tanssia, pelejä, leikkejä, kieliä, luentoa, tekemistä, puuhastelua ja pohdintaa - sinä päätät!

Pop Up -koulupäivänä kukin pajan pitäjä pitää kaksi samansisältöistä 45 minuutin pajaa. Pajat järjestetään klo 9.15-10.00 ja 12.30-13.15. Pajojen välillä (10.00-12.00) oppilailla on ruokailu ja oman opettajan tunti. Jokaisessa pajassa on mukana myös joku koulun henkilökunnasta.

Ilmoittaudu pajan pitäjäksi tapahtumaan sähköpostitse osoitteeseen: johanna.kauppi@hel.fi.

Kirjoita viestiin yhteystietosi (nimi, puhelinnumero, sähköpostiosoite), mahdollisesti edustamasi yrityksen tai organisaation nimi ja lyhyt kuvaus siitä, mitä opetat ja miten opetat sekä mille ikäryhmälle paja parhaiten sopii. Koulu tarjoaa pajan pitäjille lounaan ruokalassamme.

Oppilaat ilmoittautuvat pitämään pajoja omalle opettajalleen koulupäivän aikana ja oppilaiden halukkuutta pajojen järjestämiseen tiedustellaan koulussa etukäteen.

Voit ilmoittautua pajan pitäjäksi 7.4. mennessä. Oppilaat ilmoittautuvat pajoihin opettajien johdolla koulupäivän aikana 15.-18.4.

Järjestäjän yhteyshenkilö

Johanna Kauppi johanna.kauppi@hel.fi

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat 30.04.2019