Yhteistyö haastaviksi koettujen vanhempien kanssa – myötätuntoa ja jämäkkyyttä!

Tavoitteena on lisätä myötätuntoa itseä ja oppilaan vanhempia kohtaan vaikeissa tilanteissa, jotta yhteistyö helpottuu. Työpajassa esitellään ja kokeillaan menetelmiä, joita opettaja voi soveltaa omassa työssään. Työpaja sisältää kokemuksellisia harjoituksia mm. rentoutumiseen, myötätuntoon ja jämäkkyyteen liittyen. Osallistujat saavat uusia näkökulmia ja tapoja kokeiltavaksi työssään.

Työpaja ohjataan pääosin suomeksi, keskustelua osallistujien kanssa voidaan käydä molemmilla kielillä – vi handleder mest på finska, diskussioner på två språk och deltagarna får fritt prata och ställa frågor på sitt modersmål

26.10.2019
  • 12:30 – 13:45 Nickby hjärta Nikkilän sydän