14. Luontopolku ja pulkkamäki

Siirtyminen kävellen metsäpolkuja pitkin Halssilan hiihtomaahan. Riemukasta menoa pulkkamäessä!

Perjantaina 22.2 koulu alkaa klo:8.30 kotiluokassa.

Pulkkamäkeen lähtö tapahtuu klo:9.15 kasien ulko-oven luota. Käy tällöin ilmoittautumassa pajan vetäjille.

Kun koko joukko on kasassa, lähdetään yhdessä kävelemään hiihtomaahan metsäpolkuja pitkin. Polku on merkattu puna-valkoisin nauhoin. HUOM: HIIHTOLADULLA EI SAA KÄVELLÄ!!! Jotta kukaan ei eksy, kuljetaan yhdessä.

Hiihtomaahan tullessa, käy ilmoittautumassa samalle opettajalle kuin koululla. Takaisin koululle lähdetään porukalla klo:11.15. Ruokailu koululla klo: 11.45 alkaen. Koululla viimeinen ilmoittautuminen samalle opettajalle kuin aiemmin klo: 12.15 ruokalassa. Koulu päättyy klo:12.30.

OTA MUKAASI KUNNON TALVIVARUSTEET: PIPO, HANSKAT, TOPPAVAATTEET (luvattu -10 astetta) ja MIELELLÄÄN VARRELLISET KENGÄT (Metsäpolut ovat nyt erityisen liukkaita ja paikoin upottavia, joten kesätennarit ovat huono vaihtoehto).

Koululta on tulossa hiihtomaahan muutamia pulkkia ja liukureita. Mikäli haluat, ota omat pulkkamäkivarusteet mukaasi.

Mukaan kannattaa ottaa myös JUOTAVAA (lämmintä) ja JOTAIN SYÖTÄVÄÄ. Grillikatokseen laitetaan tulet, joten ota omat grillimakkarat mikäli haluat grillata. Muista kuitenkin ettei roskia heitellä ympäriinsä vaan roskat reippaasti roskikseen.

22.02.2019
  • 09:15 – 11:45 Halssilan hiihtomaa