3. Kävelylenkki koiran kanssa

Ota oma koirasi mukaan koulun liikuntapäivään tai tule nauttimaan kävelylenkistä muuten vain. Kävelemme luonnossa lenkin ja suuntaamme vuorilammen laavulla.

Kokoonnumme aamulla luokanohjaaja tunnin jälkeen klo 9.15 teknisen työn luokkaan. Ota ulkovarusteet jo valmiiksi mukaan.

Ota koirasi mukaan jos, se pärjää muiden koirien ja ihmisjoukon kanssa. Huomioi myös sää koiran kanssa ja myös omassa pukeutumisessa. Kävelemme luonnossa pikkupoluilla, joten ota pitkävartiset kengät mukaan.

Koiran voit tuoda koululle joko heti aamusta (teknisen työn luokkaan koiraparkkiin, tule takaovista klo 8.10-8.25.) tai heti kun lähdemme reissuun. Koiraparkissa koirat kytketään hihnasta pöytiin, jotta ne ei pääse toistensa luo ja ope on valvomassa koiria.

Varustaudu vähintään vesipullolla ja kupilla. Itsellesi voit ottaa eväitä, esim. makkaraa laavulla paistettavaksi.

Koirasi on omalla vastullasi päivän ajan. Pidäthän koirasi kytkettynä hihnassa sisätiloissa, kadulla ja jos ylitämme latuja ym.

KOIRAA EI SAA VIEDÄ MUIHIN KOULUN SISÄTILOIHIN!

Lisätietoja pajasta Helenalta, Juusolta...

22.02.2019
  • 09:15 – 11:45 Huhtasuo