PERUTTU Spinning klo 9.30-10.30, Hanhivaara Hinta: 4€ LUE TARKKAAN OHJEET -> AIKATAULU

Hanhivaarasta valitaan 1 jumppa, joko aamupäivän tai iltapäivän. Toinen laji valitaan koulun lajivalinnasta, Märyn kuntorata tai kävely Steissille.

Jumpan hinta 4€/oppilas. Maksu käteisellä. Jos jumpissa on liian vähän väkeä, ne voidaan perua. Tästä ilmoitetaan etukäteen.

AIKATAULU:
Huomioi aloitusajankohta!
Koulupäivä alkaa Hanhivaarassa klo 9.10 ilmoittautumisaulassa. Tässä kerätään maksu ja nimet. Ole ajoissa, sillä jumpat alkavat klo 9.30.
Jumpan jälkeen joko kävellään takaisin koululle tai jos tulit aamulla omalla kulkuvälineellä, niin voit mennä sillä koululle. Ruokailu koululla.
Valitse iltapäivän lajeista joku koululla järjestettävistä lajeista. Voit myös valita kävelyn Steissille tai mennä Märynummen kuntoradalle.

05.02.2019
  • 09:30 – 10:30 Hanhivaaran liikuntakeskus