Tapahtuma

Liikuntapäivä 25.1.2019

Jokelan talviliikuntapäivän ohjelma. Huom! Ilmoittautuminen ei koske Vantaalle lähtijöitä

Jokelan yläaste Jokela
25.01.2019

Suunnittele itsellesi mieluinen talviliikuntapäivä. Valitse ohjelmasta 3 aktiviteettia. Aikataulu noudattaa normaalien oppituntien aikatauluja.

1. aktiviteetti klo 9:45-11:00
(Ruokailu normaalisti)
2. aktiviteetti klo 11:45-13:00
3. aktiviteetti klo 13:15-14:30

Ulkoliikuntavaihtoehdoista voit valita saman laji monta kertaa. Voit siis halutessasi esim. hiihtää koko päivän. Sisäliikuntavaihtoehdoista toivomme, että et valitse samaa toimintaa kahdesti.

Ei-liikunnalliset aktiviteetit (lautapelit, elokuvat) ovat ensisijaisesti sallittuja oppilaille, jotka eivät liikuntapäivänä pysty liikkumaan. Muille on sallittua valita vain yksi tällainen toiminta ohjelmaansa (poikkeus urheiluaiheinen elokuva, joka vie kahden toiminnan ajan).

Jos sinulla on jäänyt koulutehtäviä rästiin, neuvottele ko. oppiaineen opettajan kanssa, pystytkö suorittamaan tehtäviä rästipajassa. Voit käyttää liikuntapäivän rästien tekemiseen. Muista kuitenkin ilmoittautua myös rästipajaan.

Järjestäjän yhteyshenkilö

Mirkka

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat 25.01.2019