Tapahtuma

Unelmien koulupäivä (yläkoulu)

Pajapäivä luokille 7-9 tiistaina 18.12.2018.

Armfeltin koulu Armfeltin koulu
18.12.2018

Valitsemisohjeet:

Valitse kolme pajaa, joista yksi on elokuva. Valitse yksi aamupaja (9-11), yksi keskipäivän paja (11-13) ja yksi iltapäivän paja (13-15). Päättymisajat ovat noin-aikoja. Jokainen paja kestää 1,5 tuntia. Välitunnit ja ruokailuajat ilmoitetaan myöhemmin.

Leffa on pakollinen paja, vaikka koulupäiväsi olisi alle 6 tuntia. Jos koulupäiväsi on 4-tuntinen, valitse leffa ja yksi paja. Jos koulupäiväsi on 5-tuntinen, valitse leffa ja kaksi pajaa, joista toisessa olet vain puolet. Huom! Leffaan ei voi tulla eikä sieltä voi lähteä kesken.

Jos koulupäiväsi alkaa myöhemmin kuin klo 9, valitse aamuksi sellainen paja, johon on mielestäsi sopivaa mennä myöhässä. Jos koulupäiväsi päättyy ennen klo 15, valitse iltapäivään sellainen paja, jonka voi jättää kesken.

Jos haluat tehdä pidemmän päivän kuin lukujärjestyksessäsi on, se sopii. Esim. klo 10 tulevat voivat tulla jo klo 9, jos haluavat olla koko aamupajan.

Ilmoittautumisohjeet:

Ilmoittautuminen on auki perjantaina 14.12. kello 6-15. Ilmoittautumista varten ei tarvitse kirjautua. Ilmoittautumispäivänä pajan kellonajan viereen ilmestyy vihreä VARAA-painike, jota painamalla pääsee eteen päin. Ohjelma pyytää etunimen, sukunimen, sähköpostin ja luokan. Tee kaikki kolme pajavarausta ennen kuin painat VAHVISTA-painiketta. Antamasi tiedot eivät näy muille julkisesti. Kun paja on täynnä, VARAA-painike poistuu ja oppilasmäärä näyttää max./max. Silloin pajaan ei voi enää ilmoittautua.

Jos sinulla ei ole käytössä puhelinta tai muuta laitetta, voit pyytää opettajaa lainaamaan konetta ilmoittautumista varten. Ilmoittautumisen voi tehdä myös kotona ennen koulua tai koulun jälkeen. Kysy muutenkin rohkeasti apua opettajilta!

Järjestäjän yhteyshenkilö

Hyvinvointitiimi, Armfeltin koulu

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat 18.12.2018