Nenäpäivä-paja

Päiväpajassa laitamme koulun Nenäpäiväkuosiin iltaa varten ja Iltapajoissa jalkaudumme ryhmissä nenäpäiväkerääjiksi kouluun ja koulun ulkopuolelle.

Lähde mukaan Nenäpäivään!
Hyvän tekemisestä tulee hyvä mieli. Nenäpäiväkampanjassa on tarkoitus tuottaa hauskuutta ja iloa, ja siinä sivussa kerätä rahaa, jotta kaikilla maailman lapsilla olisi mahdollisuus koulutukseen, terveyteen, turvaan ja ravintoon.
Päiväpajassa klo 12-13.15 laitamme koulun Nenäpäiväkuosiin iltaa varten: neniä, vitsejä, julisteita, koristeita... Voimme myös suunnitella välituntitempauksia seuraavalle viikolle. HUOM: Päiväpajoihin voivat osallistua vain 7. ja 9.-luokkalaiset.

Iltapajoissa jalkaudumme ryhmissä nenäpäiväkerääjiksi kouluun ja koulun ulkopuolelle. Viralliset Nenäpäivälippaat mukanamme keräämme lahjoituksia lähialueelta. Yhden ryhmän keräysvuoro on noin tunnin mittainen.

09.11.2018
  • 18:00 – 19:30 koulu ja koulun ympäristö