Tapahtuma

KuumaPop 2018

KuumaPop- seminaari kaikille Kuumakuntien opettajille. Kiinnostavia pajoja opettajien vetämänä. Käytännön ideoita ja esimerkkejä arvioinnista ainekohtaisiin pajoihin.

Nurmijärven kunta Järvenpään lukio, Lukiokatu 1
21.11.2018

KuumaPop- seminaarissa on tarjolla täydennyskoulutusta laajalla skaalalla ensisijaisesti Kuumakuntien opettajille. Täältä löydät käytännön vinkkejä työhösi, uusia ideoita toteutukseen ja mahdollisuutta vahvaan vertaisoppimiseen.

Tapahtuma aukeaa tutustuttavaksi 27.10.
Ilmoittautuminen alkaa 5.11. tältä sivustolta. Käytä ilmoittautuessasi työ-/ edusähköpostiasi ja valitse luokaksesi oma kaupunkisi/kuntasi. Etusijalla ovat Kuumakuntien opettajat ja täten voimme taata etusijan ilmoittautumisen loppuun saakka. Tapahtuma on ilmainen.

Pajat ovat pääsääntöisesti 50 minuutin pituisia. Medialeikki, E-tekstiili ja Ratkaisukeskeinen valmennus vaativat tutustumiseen hieman enemmän aikaa. Nämä pajat kestävät noin 80 minuuttia ja niitä tarjotaan siis vain kahdesti iltapäivän aikana. Huomioi tämä valitessasi pajoja.
Otathan oman kannettavan/tabletin/chromebookin mukaan tapahtumaan.

Tapahtumassa on lukion opiskelijoiden järjestämä kahvila, varaathan tarvittaessa käteistä.

HUOM!

Pajat iPad musiikinopetuksessa, Tervetuloa tutustumaan Breikkeriin Tiimioppiminen ovat valitettavasti jouduttu perumaan. Olethan yhteydessä Assi Battilanaan (assi.battilana@nurmijarvi.fi) uusista paikkavarauksista. Voit myös valita uuden pajan tapahtumapaikalla.

Järjestäjän yhteyshenkilö

Assi Battilana assi.battilana@nurmijarvi.fi 0403172418

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat 21.11.2018