Ständialue: Qridi

Qridi on palkittu pedagoginen oppimisen ja arvioinnin digitaalinen alusta. Sitä käyttää joka kymmenes Suomen peruskoululainen. Kokonaisvaltainen työkalu mahdollistaa oppilaan itse-, vertais- ja ryhmäarvioinnin sekä huoltajan ja opettajan antaman arvioinnin helppokäyttöisessä ympäristössä. Qridissä on myös oppimispäiväkirja, tehtävälista ja tavoiteominaisuus. Monipuoliset yhteenvedot arvioinneista helpottavat rehtorin ja opettajan työtä, luovat hyvän pohjan keskusteluille oppilaiden kanssa ja auttavat oppilaita ymmärtämään oppimistaan paremmin. Qridissä on mahdollista ohjata ja seurata oppilaan yksilöllistä oppimisprosessia lukuisilla eri tavoilla. Monipuolisesti käytettynä Qridi on koulutyön organisointityökalu niin rehtorille, opettajalle kuin oppilaille sekä monipuolinen arviointityökalu.

05.02.2019
  • 14:30 – 18:00 Ständialue, ei vaadi ilmoittautumista.
    Täynnä
06.02.2019
  • 14:30 – 18:00 Ständialue, ei vaadi ilmoittautumista.
    Täynnä