Tapahtuma

Tekemistä ja touhua viimeisille koulupäiville (6.-8.lk)

Tarjolla on erilaisia pajoja ja kivaa tekemistä viimeisen kouluviikon alkupäiville. Voit valita kiinnostuksesi mukaan erityyppisiä aktiviteetteja.

Riihikallion koulu Riihikallion koulu
28.05.2018 29.05.2018 30.05.2018

Nyt on tarjolla kivaa tekemistä viimeiselle kouluviikolle, sinä Rihan 6.-8.-luokkalainen! Ajatuksena on, että sinulla on ilmoittautumisesi jälkeen ohjelmassa yhteensä kuusi erilaista pajaa maanantaista keskiviikkoon 28.-30.5.! Pakollisia pajoja kaikille ovat 29.5. tiistaiaamupäivän pesispelit sekä 9.lk:n tanssit 30.5. keskiviikkoaamupäivänä.

Muutamia poikkeuksia on, jotka vaikuttavat mahdollisesti ilmoittautumiseesi. Ole tarkkana, että ilmoittaudut sinulle tarkoitettuihin pajoihin.

1) 6.-luokkalaisille on määrätty yksi pakollinen paja yhdelle aamu- tai iltapäivälle - ope kertoo tästä; ota tämä huomioon ilmoittautuessasi pajoihin. Maanantain aamupäivän paja on 6A-luokalle, iltapäivä 6B-luokalle ja tiistai-iltapäivän paja 6C-luokalle.

2) Kaksi 7.lk:n kotitalousryhmää tekee retken Klaavolaan maanantaina aamu- tai iltapäivällä - tällöin he eivät voi valita muita pajoja; Satu infoaa tästä ko. oppilaita.

3) Lisäksi pajaohjelmassa pyörii lisäksi kaksi pajaa, johon on ennalta määrätyt osallistujat: potkiaisten järjestäminen (maanantai koko päivän sekä tiistai- ja keskiviikkoiltapäivät - vastuuhenkilönä Marjo) sekä juhlalounaan tarjoilijat (tiistai ja keskiviikko koko päivät - vastuuhenkilönä Satu). Näihin osallistuvat eivät voi valita muita pajoja yllämainittuina aikoina.

Järjestäjän yhteyshenkilö

Katariina Pekuri

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!

Pajat

28.05.2018 29.05.2018 30.05.2018