Tapahtuma

TALVILIIKUNTAPÄIVÄ

Pitkiksen talviliikuntapäivä, jossa tarjolla lajeja laidasta laitaan! Nyt jätetään pulpetit rauhaan ja pidetään hauskaa koko päivä liikkuen! VALITSE LAJISI JA ILMOTTAUDU MUKAAN!

Pitkäkankaan koulu Koulu ja lähialueet
20.03.2018

Hiihto, korttelisuunnistus, kaukalopallo, kuntosali, karate, pelailut miniareenalla, taekwondo, Superpark…

Oppilaat toimivat eri pajoissa aamupäivällä klo 9-10.30 sekä iltapäivällä klo 11.15-13. Koulu päättyy viimeisen pajan jälkeen.

Ohjeita oppilaille:

1. Valitse itsellesi 2 eri pajaa, yksi aamupäivään ja yksi iltapäivään. Lue huolella pajojen toiminta-aika!

2. Paja ei voi olla sama kahta kertaa.

3. Jos et mahdu pajaan, valitse jokin toinen. Kaksi täytyy löytyä jokaiselta.

4. Lue huolella pajaan liittyvät toimintaohjeet ja noudata niitä! Alkamisaika, paikka, varusteet ja mahdollinen maksu tulee siis olla tiedossa. Osassa tarvitaan kännykkää, osassa suksia. Ole siis tarkkana!

5. Ilmoittaudu valvojalle pajan alkaessa.

6. Koululla on ruokailu aamupäivän ja iltapäivän pajojen välissä.

JA EI MUUTA KUIN MUKAVAA LIIKUNTAPÄIVÄÄ VIETTÄMÄÄN :)

Järjestäjän yhteyshenkilö

Kaisa Hara, Johanna Luukas ja Kari Seppä

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!