Mikä ihmeen OpenBadge?

Tervetuloa suorittamaan yhdessä Edu.hel.fi -osaamismerkkejä. Pajan lopuksi omat merkit on mahdollista saada heti hyväksytyiksi.

Tammikuussa 2017 Helsingin kaupunki julkisti opetushenkilöstön uudet Edu.hel.fi -osaamismerkit. Opetushenkilöstölle tehdyn digi.hel.fi -kyselyn vastausten perusteella laadittiin merkkijärjestelmä tukemaan opettajien osaamista ja tekemään sitä näkyväksi. Tavoitteena on, että 100 % helsinkiläisistä opettajista on suorittanut vuoteen 2019 mennessä vähintään 1. tason Edu-hel.fi -osaamismerkin.

Suutarilan ala-asteen koulussa järjestettävässä pajassa on mahdollisuus suorittaa Edu.hel.fi -osaamismerkkejä ja saada ne samalla hyväksytyiksi. Kouluttajana toimii luokanopettaja Arttu Hartikainen, joka kuuluu OpenBadge-osaamismerkkien myöntäjäyhteisöön.

Pajan aluksi tutustumme merkkijärjestelmään, minkä jälkeen aloitamme varsinaisen merkkien suorittamisen.

Ota mahdollisuuksien mukaan oma läppäri mukaan. Sovi esimiehesi kanssa puhelinyhteydestä pajan aikana, niin voit saada kokonaissuorituksen saman tien näkyville.

27.03.2018
  • 14:00 – 16:00 Suutarilan ala-aste