Lukion opettajalle: Tabletkoulun monipuoliset oppimateriaalit ja työkalut tutuksi käytännön esimerkkien avulla

Pajassa pääset itse kokeilemaan miten opiskelu Tabletkoulun monipuolisten oppimateriaalien ja työkalujen avulla sujuu käytännössä ja näet miten opettaja ohjaa opetusta.

Uudet opetussuunnitelmat haastavat myös oppimateriaalit. Tabletkoulun oppimateriaaleja toteutettaessa tämä haaste on otettu uudella tavalla vastaan. Taustalla ei ole enää perinteinen oppikirja. Sisältö ja työkalut on kehitetty käsi kädessä tukemaan uuden opetussuunitelman tavoitteiden toteuttamista. Tabletkoulun avulla jatkuva oppilaan arviointi ja palautteen antaminen ovat helppoja toteuttaa. Muuttuvassa maailmassa oppimateriaalien muokattavuus ja päivitettävyys ovat keskeisessä roolissa. Tule pajaan tutustumaan, miten monipuolisia ja helppokäyttöisiä Tabletkoulun oppimateriaalit ja työkalut ovat.

Tutustu Tabletkouluun osoitteessa www.tabletkoulu.fi.

Paja on suunnattu lukion opettajille.

Pajan pitäjä: Miika Salavuo/Tabletkoulu

06.10.2018