Oppimisen sovellukset ja käytännön vinkkejä, jotka auttavat oppimiseen liittyvissä pulmissa

Lukeminen hidasta? Kirjoittaminen työlästä? Vinkkejä oppimiseen! Oman tabletin voi ottaa halutessaan mukaan. Tutustu ennalta www.lukiapuvaline.fi sivuihimme.

Lukeminen hidasta? Kirjoittaminen työlästä? Pajassa Oppimisen apuvälinekeskuksen asiantuntijat demonstroivat oppimisen apuvälineitä ja sovelluksia tietokoneella ja tabletilla (iOS, Android). Oman tabletin voi ottaa halutessaan mukaan, jolloin joitakin asioita voi harjoitella heti. Tutustu ennalta www.lukiapuvaline.fi sivuihimme.
(alakoulu, yläkoulu, lukio)

Pajan pitäjä: Susanna Maijanen ja Jukka Liimatainen, asiantuntijat Erilaisten oppijoiden liitto ry, Oppimisen apuvälinekeskus

06.10.2018
  • 12:45 – 15:00 C110