Hoppa till huvudinnehåll
Verkstad

Kirvoita kielenkannat - toiminnallisia keinoja vieraan kielen opetukseen

Innostu toiminnallisista keinoista opettaa toista tai vierasta kieltä! Tutustumme tapoihin, joilla kielenopetukseen voi tuoda liikettä, leikkiä, tarinallisuutta ja pelillisyyttä.

Beskrivning

Tässä pajassa innostumme toiminnallisista keinoista opettaa toista tai vierasta kieltä! Tutustumme tapoihin, joilla kielenopetukseen voi tuoda liikettä, leikkiä, tarinallisuutta, pelillisyyttä ja kehollisuutta. Erityisesti tutustumme monipuolisiin tapoihin opettaa uutta sanastoa. Pajassa esiteltävät toiminnalliset tavat on suunniteltu ja kokeiltu suomi toisena kielenä opetuksessa, mutta ne ovat sovellettavissa kieleen kuin kieleen. Tässä pajassa ei istuta kuuntelemassa, vaan kokeillaan toiminnallisia opetustapoja käytännössä.
(alakoulun ja yläkoulun vieraan kielen opettajat, s2-opettajat ja valmistavan luokan opettajat)

Pajan pitäjä: Pipsa Airto, suomi toisena kielenä opettaja / Hyökkälän koulu

Anmälan till verkstad