Kävelylenkki lemmikin kanssa

Ota oma lemmikki mukaan ja nauti yhdessä ulkoilusta! Kävelemme koirien kanssa Ampujien majalle ja takaisin. Kokoonnumme aamulla teknisen työn luokan takaoville.

Kokoonnumme aamulla teknisen työn luokan takaoville.

Yhteinen kävelylenkki oman koiran ja muun ryhmän kanssa. Voit osallistua lenkille myös ilman omaa koiraa. Ampujien majalla on mahdollisuus syödä omia eväitä ennen kuin palaamme takaisin. Teemme tulet kodalla mahdollisuuksien mukaan.

Jos otat oman koira mukaan, niin voit tuoda sen heti aamulla "koiraparkkiin" teknisen työn luokkaan siksi ajaksi kun olet kotiluokassa, ja myöhemmin päivällä kun syöt lounasta. Tuo koira sisään hyvissä ajoin luokan takaovesta.

Huomiothan, että koirasi tulee toimeen muiden koirien kanssa ja viihtyy ihmisjoukossa. Huolehdi, että koira tarkenee lenkin ajan ulkona (matka Ampujien majalle ja takaisin kestää n. 2,5 h) ja varaat mukaan vesikupin ja pullon. Koirat pidetään kytkettynä koulussa ja lenkin ajan. Koirat ovat oppilaan vastuulla päivän ajan.

23.02.2018
  • 09:05 – 11:45 Yhteislenkki, lähtö koululta, Ampujien maja