Laskettelu tai lautailu

Laskettelua tai lautailua Laajiksessa 3 h hissilippu maksaa 23 euroa 3 h välineet 24 euroa Hissilipun maksetaan etukäteen 14.-16.2. harrastevälkällä Siskon luokassa 2.060

Laskettelua tai lautailua Laajiksessa. Saapuminen suoraan Laajikseen omin kyydein klo 9.30-10.00 välillä, jolloin hissitkin jo käynnistyvät. Jokainen oppilas ilmoittautuu opettajalle saavuttuaan paikalle. Opettajat jakavat etukäteen maksettuja hissilippuja klo 10.00 saakka Laajiksen edessä. Vuorattavat välineet jokainen maksaa itse vuokraamoon. Koulupäivä päättyy Laajiksessa klo 13.00, jolloin jokainen ilmoittautuu opettajalle. Myös kotimatka hoidetaan omin kyydein.

Laajiksessa laskettelijat saavat koulun puolesta retkieväät. Omaa rahaa tai evästä kannattaa myös varata mukaan. Laajiksen kahviossa on ostettavissa esim. lounaskeitto hintaan 4 euroa.
Laskettelun hinnat:
3 tunnin hissilippu maksaa 23 euroa
3 tunnin välineet maksavat 24 euroa, mutta provälineet kuten twinpit maksavat Laajiksen normaalihinnaston mukaisesti (kts. Laajiksen sivuilta)
Kypärän käyttö on erittäin suositeltavaa. Kypärän vuokrahinta on 5 euroa.

23.02.2018
  • 09:05 – 11:45 Laajis