Tapahtuma

Suomi 100 - Taidonnäyte

Monialainen oppimiskokonaisuus Suomi 100 -teemalla. Lielahden koulussa teemana on tutkia, esitellä ja oppia itsenäiseen Suomeen liittyviä taidonnäytteitä.

Lielahden koulu Lielahden koulu
29.11.2017 30.11.2017 01.12.2017

Tällä sivustolla käsitellään pajoja, jotka ovat osa Lielahden koulun Suomi 100 -teemaviikkoa (yläkoulun puolella). Oppilaat on jaettu projektitöiden mukaan kolmeen ryhmään K, M ja S. Samaan projektiryhmään kuuluvien teemaryhmien nimi alkaa kyseisellä kirjaimella. Pajat toteutetaan K-, M- ja S-ryhmille omaan aikaan. Yhden ryhmän ollessa pajoissa, muut tekevät projekteja. Oppilas valitsee yhteensä kolme pajatuntia. Älä valitse useampaa pajaa samasta aiheesta.

Pajat ja teemaryhmätyöskentely vuorottelevat tanssiharjoitusten, lauluharjoitusten yms. kanssa.

Maanatai 27.11.
aikataulu

Tiistai 28.11. - perjantai 1.12.
aikataulu

Maanantai 4.12 - tiistai 5.12.
aikataulu

Huomaa, että näitä aikatauluja voidaan joutua päivittämään, joten käy katsomassa näitä aikatauluja vielä juuri ennen h-hetkeä.

Järjestäjän yhteyshenkilö

Janne Toivonen janne.toivonen@tampere.fi

PopUp-koulutapahtuma on päättynyt. Kiitos kaikille osallistujille!