Some-paja

Twitter, Facebook, Snapchat, Instagram, Youtube, Whatsapp, Pinterest... Sosiaalinen media on nykyään kaikkialla. Jokainen käyttäjä - lapsesta vanhukseen - on aktiivinen viestijä ja sisällöntuottaja eikä se ole vain pelkkää viihdettä tai ajanvietettä. Some on arkipäivää myös kouluissa, niin oppilaiden kuin opettajien käyttämänä.

Pajan tarkoituksena on tutustua yleisimpiin some-palveluihin ja käsitellä millainen rooli niillä voisi olla oppilaan, opettajan ja koulun näkökulmasta. Mitä hyötyä opettajille on erilaisista some-palveluista?

Jos sujuvasti snäppäilet, twiittailet sekä löydät ideat seuraavalle kuvistunnille Pinterestistä, niin paja ei ehkä sovellu sinulle. Jos ihmettelet hästägejä, niin tule mukaan - paja voi avata sinulle monipuolisen oppiresurssien aarreaitan ja tarjota esimerkiksi käteviä työvälineitä tiedon käsittelyyn ja tiedon rakenteluun.

07.10.2017
  • 09:30 – 11:00 Kalasatama