Sanoma Pro / Kuution ohjelmointimateriaali (Python)

Tule tutustumaan Kuution ohjelmointimateriaaliin ja oppimaan koodauksen alkeita!

Aluksi esitellään lyhyesti materiaalin sisältö, toimintaperiaatteet ja ominaisuudet. Loppuaika keskitytään käytännön harjoitteluun tutustumalla Python-ohjelmoinnin teoriaan ja suorittamalla sitten siihen liittyviä tehtäviä. Koulutuksesta saa eniten irti, kun ottaa oman läppärin mukaan ja kokeilee itse koodausta kouluttajan opastamana. Harjoittelu aloitetaan alkeistasolta, joten aikaisempaa kokemusta ohjelmoinnista ei tarvita. Tavoitteena on tarjota kaikille osallistujille onnistumisen kokemuksia, joiden siivittämänä ohjelmoinnin opettaminen omalle ryhmälle olisi helpompi aloittaa. Tule rohkeasti mukaan!

Lisätietoa: Kosketusnäyttö ei ole ideaalisin väline ohjelmoinnin harjoitteluun. Materiaali toimii parhaiten Chrome- ja Firefox -selaimilla.

Kouluttaja: Reena Linna / Sanoma Pro

11.11.2017
  • 09:00 – 10:00 Vaahteramäki (1015)