Qridi oppilaan ja opettajan näkökulmasta

Tutustu nopeasti ja vaivattomasti Qridin eri ominaisuuksiin oppilaan näkökulmasta. Näe samalla miten opettaja käyttää Qridiä ja näkee oppilaista muodostuvaa dataa. Ota mukaan oman älypuhelimesi. Koulutukseen mahtuu 15 ensimmäistä osallistujaa.

Qridi on palkittu pedagoginen oppimisen ja arvioinnin digitaalinen työkalu. Kokonaisvaltainen työkalu mahdollistaa oppilaan itse-, vertais- ja ryhmäarvioinnin sekä huoltajan ja opettajan antaman arvioinnin helppokäyttöisessä ympäristössä. Monipuoliset yhteenvedot arvioinneista helpottavat opettajan työtä, luovat hyvän pohjan keskusteluille oppilaiden kanssa ja auttavat oppilaita ymmärtämään oppimistaan paremmin. Qridissä on mahdollista ohjata ja seurata oppilaan yksilöllistä oppimisprosessia lukuisilla eri tavoilla. Monipuolisesti käytettynä Qridi on koulutyön organisointityökalu niin opettajalle kuin oppilaille sekä monipuolinen arviointityökalu.

Lisätietoja: www.qridi.fi

Kouluttaja: Henri Karjalainen / Qridi

11.11.2017
  • 12:30 – 13:30 Ankkalinna (2041)