Tabletkoulun monipuoliset oppimateriaalit ja työkalut, käytännön esimerkkejä alakoulun opettajille

Tule tutustumaan, miten Tabletkoulun monipuoliset ja helppokäyttöiset oppimateriaalit ja työkalut auttavat uudistamaan opetusta. Tämä paja on suunnattu alakoulun opettajille.

Uudet opetussuunnitelmat haastavat myös oppimateriaalit. Tabletkoulun oppimateriaaleja toteutettaessa tämä haaste on otettu uudella tavalla vastaan. Taustalla ei ole enää perinteinen oppikirja. Sisältö ja työkalut on kehitetty käsi kädessä tukemaan uuden opetussuunitelman tavoitteiden toteuttamista. Tabletkoulun avulla jatkuva oppilaan arviointi ja palautteen antaminen ovat helppoja toteuttaa. Muuttuvassa maailmassa oppimateriaalien muokattavuus ja päivitettävyys ovat keskeisessä roolissa. Tule pajaan tutustumaan, miten monipuolisia ja helppokäyttöisiä Tabletkoulun oppimateriaalit ja työkalut ovat.

Tutustu Tabletkouluun osoitteessa www.tabletkoulu.fi.

Paja on suunnattu alakoulun opettajille.

Kouluttaja: Jukka Meklin / Tabletkoulu

11.11.2017
  • 12:30 – 13:30 Aarresaari (1021)