Tapahtuma

MOK-päivä 28.3.2024

Hermannin koulun MOK-päivä 2024 ilmoittautuminen. LUE ALTA OHJEET TARKKAAN!

Hermannin koulu Hermannin koulu

OHJEET: Valitse aamupäivälle klo 10-12 YKSI paja/pajapaketti JA iltapäivälle klo 12-14 YKSI paja/pajapaketti.

NOPEUS ON VALINNOISSA VALTTIA, sillä kun pajat tulevat täyteen, ei sinne voi enää ilmoittautua!

ET VOI OSALLISTUA SEKÄ AAMUPÄIVÄLLÄ ETTÄ ILTAPÄIVÄLLÄ SAMAAN PAJAAN. Eli ei esim. kahta kotitalouspajaa tai pakohuonetta. Tällöin sinut laitetaan toisen pajan tilalle johonkin satunnaiseen pajaan, jossa sattuu olemaan tilaa! Näin käy myös, jos olet ilmoittautunut useampaan samaan aikaan käynnissä olevaan pajaan (esim. kahteen eri pajaan klo 10-12).

Jos ilmoittautumisessa on jotain ongelmaa/ilmoittauduit väärin tms. pistä Annabellalle wilma-viestiä.

Järjestäjän yhteyshenkilö

Palaute

Tapahtuma on päättynyt. Miten meni ja millaista oli? Anna palautetta! Näin tapahtumasta voidaan ensi kerralla tehdä entistä parempi.

Anna palautetta

Pajat 28.03.2024