12. Lumifrisbeegolf

12. Lumifrisbeegolf (2.009) Heitetään kierrosta koulun vieressä olevalla 9-väyläisellä kelien mukaan.

Kokoonnutaan aluksi luokkaan 2.009 ja siirrytään siitä ulos läheiselle frisbeegolfradalle. Ulkona lumessa frisbeen heittäminen vaatii oikeanlaisen pukeutumisen (ulkohousut+lumilukot lahkeissa+varrelliset kengät). Muuten urheilullinen talvivarustus! Omat kiekot ehdottomasti mukaan. Koululla on joitain lainakiekkoja, mutta vähän ja huonokuntoisia. Kotona kannattaa teipata n. 2m pätkä lahjanarua oman kiekon kupuun! Naru ei vaikuta kiekon lentorataan, mutta jää lumen päälle, jolloin lumeen pudonnut kiekko on helppo löytää. Myös kiekon laskeutumispaikka heiton jälkeen on syytä katsoa tarkasti ja painaa mieleen huolella!

22.02.2024
  • 08:45 – 11:45 2.009 + frisbeegolfrata