4. Koiralenkki

Lenkkeilyä lemmikkien kanssa Huhtasuon maastossa!

Mukaan voi siis ottaa oman koiran ja kaverin, jos se tulee toimeen muiden koirien kanssa -- siis koira, ei kaveri. Tai oikeastaan myös kaverin pitää tulla toimeen koirien kanssa :-)

Koiria ei saa tuoda koulun sisätiloihin, mutta koirat voi tuoda teknisen luokan työtilaan ulkokautta klo 8.45 alkaen.

Lenkki päätyy Vuorilammen laavulle, josta siirrymme takaisin koululle. Lenkin pituus yhteensä noin 4,8 km. Pukeudu lämpimästi ja ota mukaan syötävää itsellesi, esim makkaraa paistettavaksi tai vaahtokarkkeja.

Jos otat oman koiran kouluun, olisi hyvä jos joku perheenjäsen voisi ja hakea koiran kello 12. (Jos hakijaa ei ole, koira voi viettää loppukoulupäiväsi teknisen tilan luokassa. Muista varata tällöin koiralle vesikuppi. Kerro opettajalle, kun menet koirasi luo.)

22.02.2024
  • 08:45 – 11:45 Lähtö teknisen työn luokka