Tiinan toiminnalliset/ Liikkeelle luokassa

Ideoita, eriyttäviä vinkkejä sekä käytännön harjoitusmalleja toiminnallisiin työtapoihin.

Miten valjastaa värit, liike ja mielikuvitus palvelemaan oppimista?

Liikkeelle luokassa-pajoissa perehdytään värikoodatun toiminnallisuuden pedagogisiin mahdollisuuksiin. Saat ideoita ja vinkkejä toiminnallisiin harjoituksiin ja työtapoihin, joilla
tuetaan oppimista lasten yksilölliset tarpeet huomioiden, motivaatiota ja oppimisen iloa sekä fyysistä aktiivisuutta ylläpitäen.

Värikoodaus toiminnallisissa harjoituksissa toimii kaikkiin oppiaineisiin ja kaikenikäisille oppijoille. Värikoodattu harjoitus mahdollistaa omatahtisen etenemisen keskeytyksettä. Harjoitusten organisointi sekä eriyttäminen on vaivatonta.
Koulutuksessa pääset itse aktiivisesti osallistumaan ja kokemaan, miten oppimiselle optimaalinen työrauhaakin palveleva ketjureaktio syntyy:
Innostuminen- ilo- motivaatio- jaksaminen- toistot- OPPIMINEN!

Kouluttajana toimii Tiina Perämäki, Tiinan toiminnalliset. Tiina on luokanopettaja, toiminnallisten työtapojen kehittäjä, opetushenkilöstön kouluttaja ja oppimateriaalin tuottaja.

02.03.2024
  • 09:00 – 09:55 F.306